Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

SUPER HP , MWAYgrtz Budha

Comment

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Lekker Mway, hebbie toch nog een mooi snoeppotje aan overgehouden. Helemaal verdient, geniet er maar ff lekker van. Op naar de volgende.
      Last edited by Ronson; 12 September 2013, 11:58.

Comment

is lekker gelopen hier zie ik, geniet van de oogstfeesten.
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Eindelijk mway, nu lekker genieten van je welverdiende oogst!

Comment

Mooie reportage, proficiat met het halen van de eindstreep.
            Volgende ronde zou je eens kunnen proberen alleen de fanleafs te verwijderen wanneer je gaat drogen en dan ophangen, wanneer het droog is knip je het overtollige blad weg, de wiet behoudt zo meer smaak en geur, ook blijft ze wat vettig.
            Of probeer het eerst met 1 takje wanneer je denkt, wat lult die Krasi nou.
            Ik ben benieuwd naar je bevindingen dan.

Comment

Doe ik ook zo krasi, is erna ietsje meer knipwerk maar is het wel waard

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Dank je growers,heb er ook veel plezier aan gehad.
                @krasi ga ik bij de volgende ronde doen.

Voor de liefhebbers ronde 2,de k1 Somango`s we gaan van start met 13 stuks en ja ik hou van een uitdaging
                verslag word gestart vanaf echte bloei dag1
                De dames zijn bijna zover om omgezet te worden vrijdagavond gaan ze in 18 liter potten.

Comment

Dat is een beste tent vol met droog materiaal Mway ! Dikke knoppen heb je er eruit getrokken ! Nic goed te horen dat mini me lekker weg rookt Succes met de nieuwe ronde!
                  Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                  done

Comment

Dank je bacos en minime is yummie.
                    nieuw 006.jpg

Nu de Lemon klaar voor de pot.
                    lemon curefoto 001.jpglemon curefoto 002.jpg

Totaal gewicht droog 47 gram.
                    Van de week rookverslag samen met die twee andere en evaluatie.
                    groeten

Comment

Ja die kleine gedrochten maken meestal de lekkerste topjes aan, alleen mijd de kwantiteit onder die kwaliteit.
                      Die Lemon ben ik echt hartstikke benieuwd naar!

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Comment

Inderdaad krasi beter en lekkerder.Op naar een mooie stash.
                          Somango`s gaan als een tierelier.
                          Hoe hoog kunnen die worden iemand een idee.

Comment

Not bad weer eentje voor de variatie ben er zelf ook wel achter gekomen dat het best lekker is wat verschillends te kunnen roken en niet 1 soortje te hebben. Toch blijft het makkelijker om een soort per ronde te doen vind ik.
                            Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                            done

Comment

@Bacos 1 soort per ronde is ook iets makkelijker vandaar is alleen maar Somango`s,mochten er te veel afvallen dan zet ik er 60 day lemon bij een AFje van DNAgenetics schijnt heel goed te kunnen presteren op 12/12.
                              Maar het liefst alleen Somango`s.
                              Heb ze dinsdag op 12/12 gezet al 1 man en 1 vrouw zichtbaar gisteren dus ze zijn vrij rap,de vrouw is een stevige dame dus die is binnen
                              Als de selectie bekend is start ik een verslag.

Comment

Mooi potje zo hoor MWay. Dat ze maar mogen gaan smaken man. Lekker hoor.

Comment

Bezig...
                                X